Vårdcentralen idag också!

Efter jag hade gjort grupparbete med några klasskompisar idag så fick jag åka till vårdcentralen igen. Jag visade dom det jag visade er, dom blev chockad och sa att jag var tvungen att ringa när jag kom hem. Så jag ringde och fick tid på en gång.  Så när jag kom dit så visade jag dom det här...

Varning för känsliga läsare!





























Det svarta är det dom har sytt, det dom tog bort var 8mm i diameter.Och allt det är röda är infektion, och det har har spridit sej sen igår, för då var jag inte så där röd, även vaden har svällt upp. Det är det röda som jag misstänker att jag kan inte gå, för det gör så ont när jag spänner vaden. Så nu har jag fått gåförbud. Får bara ligga eller sitta, men självklart får jag gå på toa =)
Så nu har jag fått antibiotika som jag ska äta i tio dagar.

Men när jag låg i rummet där dom skulle kolla mej kan jag säga att jag var riktigt olycklig och deppig, man blir väldigt handikappad utan ett ben. Det är inte underligt att jag orkar inte vara glad just nu, är mest bara trött och det känns som att jag vill ge upp med allt, fast jag vet att nu kommer det vända och jag kommer bli bättre. Man får så konstiga tankar när man blir sjuk, jag började tänka, tänkt om jag måste ta bort benet eller att jag kommer dö. Men så tänker jag alltid när jag blir sjuk. Men nu ska jag sluta tycka synd om mej själv. För jag kommer inte dö och kommer inte heller få ta bort benet =)

Mina föräldrar är hundvakt åt min vovve. Eftersom jag kan inte gå ut och rasta han. Sen så jobbar min sambo på dagen imorgon så det går inte alls att ha han hemma. Men han trivs att vara hos mina föräldrar. Så han får väl vara där till fredag, för då ska jag tillbaka till vårdcentralen och se vad jag får för dom då.

Vet inte om jag orkar med nån mer inlägg idag, får se...
Så jag säger natti natti tillsvidare. Glömde skriva det igår =)

Kommentarer
Postat av: magnus

Fan Nina det där ser jobbigt ut, du får krya på dig

2009-09-30 @ 22:22:08
Postat av: Nina

Tack Magnus! Det är verkligen jobbigt, men det känns bättre idag, fast jag är lika röd. Men det är väl ännu bättre imorgon =)

2009-10-01 @ 10:09:34
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0