Äntligen en sak klar!

Nu har jag äntligen fått ihop ett schema, så nu ska jag bara räkna ut hur mycket % min personal jobbar. Vilket helvete att få ihop ett schema. Med mej så är vi 5 som jobbar i en sportbutik, nu vet ni ju att det här är ett skoljobb som jag håller på med. För jag har ju inget företag hihi.
Det är ju jätte svårt att räkna ut tiderna. Dvs det blir så konstiga tider för dom ska ju ha rast också. Så jag har fått fram jätte konstiga siffror, men jag ska nog kolla igenom dom en gång till annars ska jag ändra tiden så det ser bättre ut. Ni vet när man ska räkna ut kvarts tid och så. Inte lätt.

Snart dags för en promenad men jag hoppas att min granne kan vakna snart, för jag har hållt på ringa och terra henne. Vill att hon ska följa med ut. Alltid roligare att ha med sej nån.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Att göra schema är inte det lättaste,har provat att göra det på jobbet.Så fort man ändrar på ett ställe,så misstämmer det på dom andra också.Det värsta är att det finns ALLTID någon som är missnöjd.Gnällspikar finns överallt.Tyvärr.Kram.

2010-04-19 @ 11:49:39
Postat av: maria

nej det är verkligen inte lätt:( kolla bara på mig två år nu i maj o jag har fortfarande inte fått svar på allt jag söker här!!!:( SJUKT med stora bokstäver!!! ledsnar rejält nu och även om jag inte skriver det på bloggen så mår jag INTE bra utav det här!!!! jävla samhälle blir sååå trött!! när ska det vända liksom? du kan ju anställa mig när du är färdig butikschef haha=D blir något långt o pendla till Luleå dock! inga planer på att öppna butik nere i Halland sen? hehe;) skämt o sido hoppas det ordnar sig för oss snart!! o lycka till med din uppgift idag kram!=)

2010-04-19 @ 13:35:08
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0