Boring!

Det tar verkligen emot att jobba idag i det här fina vädret. Var nästan sugen på att ta ut min semester dag som jag har kvar. Men pengar behöver jag så det är bara jobba. Det kommer nog vara en hel del folk på jobbet idag, men det är bra för då kommer tiden gå fort.
Som ni vet så har jag ju sökt ett annat jobb, och dom har inte hört av sej än. Så jag räknar bort de jobbet. Det var synd, för jag tror verkligen att jag hade trivts där. Varför ska det vara så svårt att få ett jobb?

Jag blir så avis när jag ser på folk som har ett jobb som dom verkligen brinner för. Det var länge sen jag hade den känslan. Men det fanns en gång i tiden att jag hade ett jobb som jag verkligen brann för, och jag var även så stolt och säga vart jag jobbade. Nu känns allt bara så fel med det jobbet som jag har. Jag sitter i mitt hamsterhjul och utvecklas inget. Utveckling är något som är viktigt för mej. Sen har det även så klart påverkat mej det som hände på jobbet. Ge mej ett nytt jobb!!!

Kommentarer
Postat av: CArin

visst är det tråkig när man kommer in i en # hatar mitt jobb period#. Har det också nu för tiden. Tråkiga sysslor och har kommit så långt det går. Kan lixom inte utvecklas. Det som gör mitt jobb kul är arbetskompisarna. Framför allt att jag jobba med min bästa kompis Vera.

Men tänker inte stanna för evigt precis.



Hoppas din jobb dag gick bra trots oviljan! Kram

2010-04-11 @ 19:38:31
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Anna-Sofia

Nyjobbet kommer! Du investerar ju mycket tid och engagemang i utbildningen för att komma vidare. När tiden är rätt, då kommer förändringen =)



Och, vill du verkligen komma ur hamsterhjulet rekommenderar jag Rich dad poor dad av Robert Kiyosaki... Skitenkel att förstå och samtidigt lite tankeväckande. Den handlar om hur man blir rik.

2010-04-11 @ 22:30:01
URL: http://kanslaochannasofia.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ja Nina,det är inte roligt att ha ett jobb som inte känns bra.Jag hoppas innerligt att du får något bra,det är du värd.Ge inte upp.Har varit ute idag,fy tusan vad jag frös.Var förstås för lite klädd.När ska man lära sej?Nä,nu går jag och lägger mej.Kram.

2010-04-11 @ 22:30:24
Postat av: maria

tusen tack Nina!!!=D dina ord värmer verkligen=D tusen kramisar!!!!

2010-04-11 @ 23:54:59
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0