?

Det blev inte så kanon bra dag idag. Känner att just nu så är mitt liv ett frågetecken. Jag har ingen aning hur min framtid kommer se ut, och jag skulle gärna vilja veta vad som händer isommar. Då menar jag med jobb och så. För det är just det som är mitt frågetecken.

Iskolan har jag fått lära mej att man har fyra rum. Ett rum är nöjd, det andra är cencur, det tredje är förvirring och den fjärde är inspiration. Annars brukar jag säga att mitt liv går upp och ner, men det är som med dom här rummen. Just nu så är jag i förvirrad rummet. Fick nämligen veta idag så har en iklassen fått ett jobb som ställföreträdare på Lindex. Det menas att hon kommer vara chefens högra hand och om chefen är borta så är det hon som är chefen. Jag är glad för hennes skull att hon har fått det jobbet, för jag vet att hon är en jätte duktig tjej som kommer fixa det jätte bra. Men man blir som lite avundsjuk ändå hihi. Jag har inte heller sett att dom har haft det jobbet ute så jag har inte ens sökt det jobbet. Det får mej inse att jag måste verkligen ta tag i mej själv och börja söka chefsjobb, för det är så kanske att dom jobb som jag har sökt på tycker att jag är för överkvalificerad för att sitta bakom en kassa.
Sen är det även så att dom i min klass kommmer vara konkurrenter till mej när jag säker jobb. Alla i min klass är duktiga, hur ska jag göra för att sticka ut med min ansökningar?
Nu ska jag sluta beklaga, det är bara rycka upp sej själv!
Men jag ville bara dela med mej med det här till er.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det sssska nog fixa sej ska du se,det vet jag.Vad vår fräsch du var idag.Kram.

2010-04-15 @ 19:14:01
Postat av: Nina

Tack så mycket att du tror på mej =) Även tack att du tyckte att jag var vårfin! Kram

2010-04-15 @ 19:50:07
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0