Fest!

Vilket väder vi har. Det är strålande sol och det är plus 5 i skuggan. Så är man i solen så är det jätte varmt, nu är våren verkligen här. Det är bra för nu kommer snön smälta fort.

Snart kommer min kompis så då ska vi börja laga middag. Jag hoppas att hon kommer gilla det hihi. Utgången ikväll kommer bli på Cleo, jag hoppas nu att det kommer vara folk i min ålder.



Jag och min sambos vår/sommardrink. Det är vodka, Green Cat och krusbär cider. Jätte god, smakar som glassen piggelin. Skål!


Kommentarer
Postat av: maria

åhh så gott det lät!!=) måste testa den drinken!! gillar piggelindrinkar!! ett tips är att ta päronvodka,sprite och piggelinglass som man låter smälta ner i drinken o en massa is i of cource, mycket gott men ganska sötsliskigt men när det är sommar passar den ju!=)



hoppas du haft en bra påsk kramar maria=)

2010-04-05 @ 12:17:16
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0