Godmorgon!

Som jag skrev för nån dag sen så var hela familjen med pappa igår, eftersom nästa vecka börjar han med strålningen. Vi hade jätte trevligt och kom inte hem förrän kl 22. Så det var därför det var dåligt med inlägg igår. Idag kommer det väl inte heller vara så bra med inlägg eftersom jag ska jobba.

Vet ni vad jag ska göra på morgonen? Ska till tandläkarn, jag som trodde att dom inte brukade ha öppet på helgen. Känns väl inte så där jätte kul. Så det ska jag göra innan jag åker till jobbet. Jag får alltid så dåligt samvete när jag ska till tandlärkarn hihi. Fast jag borstar tänderna på morgonen och kvällen.

Nu dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: Neha

Tack:D

Du får önska dig pengar när du fyller år och till jul så du får ihop till en

2010-04-17 @ 10:02:51
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: CArin

SV: ja hade man haft en sådan masikn hade man nog bakat varje dag ( eller kanske inte) Men någogn gång iaf ;)



Ååå Stackare. Tandläkaren. Jag hatar tandläkaren.!!!

2010-04-17 @ 10:10:46
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Gaby

Ja du ,vilken start på en lördag att gå till tandläkaren,och dyrt är det också,fast man inte har några hål.Roligare kunde man ha för slantarna.Fy tusan.Hoppas det går bra. Ha det bra.

2010-04-17 @ 11:20:33
Postat av: Nina

Till Gaby! Joo, man kan göra mycket roligt för dom pengarna =) Kram

2010-04-17 @ 22:06:24
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0