Godmorgon!

Det har redan blivit söndag. Då börjar en jobbar vecka imorgon på Rabalder. Jag gillar söndagar. Speciellt idag eftersom solen skiner och än så länge är det bara plus 5 i skuggan, men det kommer bli varmare idag hihi. Det är nog på tiden att fixa till balkongen så man kan börja sitta där.
Sen ska jag även städa idag och slå igång några tvättmaskiner. För det behövs tvätta.

Det går bra att ge medicinen till vovven fast han morrar och så, men tyvärr är det sämre med maten. Han verkar inte alls gilla dietmaten som han har fått. Jag tycker att den luktar gott och så är det ju inga torrfoder som han annars alltid brukar få. Vi får väl se va som händer för han kan ju inte matstrejkar hur länge som helst. Men jag kan meddela att hans mage är mycket bättre.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men va skönt att magen blivit bättre. han äter då han blir hungrig,så länge han får i sig vätska så är det ingen fara. finns ju ett torrfoder också diet som filippa äter och fick när hon hade magsjuka i julas och låg inne på djursjukhuset. men säljs nog bara på djursjukhuset.

har precis varit ute och gått lång promenad i det härliga vädret, nu ska det pluggas:) sista rycket snart klar:D



kanske kikar förbi dig på rablader i veckan om jag tar mig lite ledigt vill säga=)



kram

2010-04-25 @ 12:31:46
Postat av: AMANDA FALK

så god mat härovanför :D

Sv: Jag köpte den när jag var i london, 2½ vecka sen ;-)

Ha en fortsatt bra söndag!

2010-04-25 @ 17:06:46
URL: http://amandafalk.se
Postat av: Nina

Till Linda! Vad kul att det är sista rycket iskolan =) Det är samma här, men jag tycker även att det ska bli tråkigt att gå skola är snart slut, för jag har verkligen gillat den här utbildningen samt klasskompisarna =)

Jag tycker verkligen att du ska komma förbi Rabalder! Sen måste vi ju även hinna med en lunch tycker jag. Kram

2010-04-25 @ 22:03:53
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0