Godmorgon!

Snart är det valborg har ni börjat och planerat än vad ni ska hitta på?
Jag vet allafall vad vi ska göra hihi.

Ska till tandläkarn idag, det är tur att det blir inte så mycket som dom ska göra, för det är nästa vecka jag ska borra, det kommer verkligen inte bli kul.
Så det var skönt att man fick sovmorgon idag, och ännu en gång så vaknar jag före väckarklockan.

Måste säga en sak jag är lite orolig över min vovve, det verkar som att han aldrig blir hungri, han vägrar fullständigt att äta dietmaten. Han dricker vatten som tur och han verkar ju också vara pigg för han vill busa och så. Men jag vill så gärna att han ska äta sin mat. För imorgon börjar jag med ge lite av hans vanliga mat. Jag hatar verkligen när han är sjuk, för man vet aldrig vad man ska göra. Så jag är lite nedstämd idag.

Kommentarer
Postat av: Nina

Inga planer för Valborg... Kanske laga nåt gott att äta. Vad ska ni hitta på för skoj? :-)



Ha en fin dag.

2010-04-27 @ 12:29:24
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0