Leg?

Jag vet att det har varit dåligt med inlägg idag. Men jag har inte varit så sugen på att skriva nått inlägg idag eftersom jag har inget speciellt att säga.
Men jag kan berätta att jag åkte ut till storheden, och då ska ni få höra en sak.
Jag var till bolaget, och jag är ju 28år. Men jag brukar alltid få visa leg. Och nu har jag även kommit på mej själv att jag kanske beter mej lite skumt när jag är där. Men det är för att när jag står i kön till kassan som jag tänker på "kommer jag få visa leg". För jag blir ju glad när jag slipper visa leg. Egentligen ska det ju vara tvärtom, alla blir ju glad att dom får visa leg förutom jag som får visa hela tiden. Så jag tror att jag beter mej ganska nervöst i kassan och då är det ju självklart att dom vill se mitt leg hihi.
Så ni kan ju tänka er att jag skulle aldrig våga lämna mitt leg hemma om jag ska handla på bolaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0