Nu ska han bli frisk!

Så där då har man varit och fixat medicin till min vovve. Så får vi hoppas att han blir bättre snart. Ska ge han två gånger om dagen sen har jag även fått special mat till han. Men den här medicinen som jag ska ge till han kommer inte bli kul, för det är jätte svårt att få ner sprutan i hans mun. Men det är tur att det är bara i tre dagar som jag ska ge han det.
Min sambo kommer hem snart så då får han hjälpa mej med medicinen. Sen är det dags för en dusch och fixa god middagen. Städningen får jag ta imorgon istället.

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

javisst :D

2010-04-24 @ 21:06:42
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Gaby

Morning,hoppas ni fick en bra kväll trots allt.Jag tänker på vovven.Det är inte roligt,hoppas han blivit lite bättre åtminstone. Kram.

2010-04-25 @ 08:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0