Onsdag!

Nu är jag helt klart på bättre humör, det känns bra. Är även nöjd med att man har ett välstädat hem också hihi. Min kära sambo har även bytt däck på min bil, så nu har jag sommardäck på den. Jag kör så sällan bil så det är därför vi har varit så snabba på att byta däck på den. Sen så är ju även inget snö på vägen heller. 

Jag har stött på ett annat problem, jag skulle vilja packa bort mina vinterkläder nu, men jag har ingen aning hur det är i Jukkasjärvi nu, jag ska ju dit på fredag. För dom lär ju ha mer snö än vad vi har här. Men iför sej så ska jag ju gå i snö så det är väl lika bra att ha på sej vinterskor. Men sen när jag kommer hem igen på kvällen så ska jag packa bort mina vinterjackor och vinterskor. För nu har våren börjat komma hit!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,plocka inte bort vinterkläderna för fort,man kan bli lurad på vädret.Är du inte nöjd nu när du städat?Du ska ha det bra.

2010-04-07 @ 22:02:23
Postat av: Nina

Jag är jätte nöjd =) det är så skönt att ha ordning på sitt hem.

2010-04-07 @ 23:12:14
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hej Tjejen! Skönt att plocka bort vinterkläder! Jag har börjat min garderobsrensning :) Det blir nog en 3-4 ikeakassar med kläder....Ska testa att sälja på Tradera den här gången, vet inte om det funkar, men man får ju göra ett försök iaf! Kolla om du vill:

http://www.tradera.com/search/result.aspx?alias=7731



Lite blandat, mest impulsköp som jag använt alldeles för lite. Kram!

2010-04-08 @ 08:53:12
Postat av: Nina

Hej Sanna! Det var fina kläder som du säljer! Det är verkligen skönt att få rensa i garderoben, jag skulle behöva ta bort ännu mera kläder. För det är kul att ha fint i garderoben. Ska bli intressant sen och få höra hur det går att sälja kläder på Tradera. Är nyfiken =) Ha det bra! Kram

2010-04-08 @ 16:07:45
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0