Shit!

Idag har jag inte så mycket att berätta. Sitter mest bara framför datorn och gruvar mej för morgon dagen. Jag gillar verkligen inte mitt jobbschema som jag har gjort på låsas. Sen ska ca 6 st i klassen få redovisa för oss andra, säkert kommer jag dra den lotten. Men men det är inte så mycket att göra åt det, man får helt enkelt gilla läget i så fall hihi.
Jag vet att jag måste gå igenom mitt schema igen, för jag har räknat ut fel arbetstid. Det är mycket som man ska tänka på när man gör ett schema. Kommer inte bli kul när man ska göra det i verkliga livet haha.

Sen i skolan så har vi gått igenom löner idag. Dvs traktamentet och bilförmåner mm. Det är mycket som man kan ta ut för ett jobb eller ett företag som man har, men allt är inte avdragsgilltigt. Det är en hel djungel.
Nä, nu ska jag ta mig i kragen och räkna ut arbetstider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0