Time for bed!

Oj vad klockan rusar iväg snabbt. Men det är väl så när man har haft en bra dag.

Mina kära föräldrar kom förbi och hälsade på mej här ikväll. Verkligen trevligt, vi pratade om fredagen för vi ska hitta på något då eftersom nästa vecka så åker min pappa till Umeå sjukhus för att börja med sin strålning för cancern. Då börjar striden!
Men det är bra att min pappa får komma hem varje helg men åker sen på måndagar tillbaka till sjukhuset för att fortsätta med strålningen. Så kommer han ha det i två månader, och jag har ingen aning om hur man känner sej efteråt. Då tänkte jag om man blir trött eller så efter en strålning?!
Nu blir det att gå och lägga sej. Har sovmorgon imorgon så det känns skönt. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

hehe det ska bli kul tror jag :D

åk dit? ;D

2010-04-14 @ 00:00:55
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: evelina

var gärna med och svara på dagens fråga :P

2010-04-14 @ 09:37:07
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: CArin

usch då vad jobbigt. Men det är klart, det måste göras så kanske ändå skönt att påbörja det hela för din pappa. och för er runtomkring. Är nog väldigt inviduellt det där med hur man mår. Men oftast mår nog folk väldigt illa och blir ofta känslia mot att ta i tex en kall eller en varm grej. Så var det både för min chef och för min sambos pappa..

Beror nog så klart på starkhetsgraden på själva strålningen också.



Men alla lycka till din pappa nu! // Kram

2010-04-14 @ 09:39:32
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0