Tjohooo!

Det blev inget inlägg imorse, var så trött. Fattar inte hur jag kan vara så trött på morgonen. Men ikväll kommer det att bli att gå och lägga sej tidigt. Ska nämligen stiga upp 04:00, de ni. Men det är ju för att vi ska åka till Jukkasjärvi.
Har även  kollat upp hur vädret kommer vara i Jukkasjärvi, det kommer vara 0-3 plus grader och sol. Så jag undrar om det kommer vara blött, vilka problem man har hihi.

Har ni börjat få någon trevlig post den här veckan? Jag har äntligen fått min deklaration. Jag kommer även få tillbaka pengar så det känns jätte bra, för jag kan inte komma på när jag fick senaste pengar tillbaka av skatteverket. Så dom pengarna var välbehövliga.

Kommentarer
Postat av: maria

åhhh ha det så roligt!!!=) ta en massa bilder!!=D kram kram!

2010-04-08 @ 23:07:39
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0