Movie time!

I lördags såg vi den här filmen.



Handlar om ett par som har något som hemsöker hos dom. Så man får se det dom spelar in det själv. Man kan säga att den är som Blair Witch projekt. För det är inget filmteam som filmar. Den här filmen blev verkligen populär i USA, många blev rädda. Det är en lågbudgetfilm. För tydligen han som har skrivit manuset har låtit dom här två skådespelarna få spela in i hans hem.  Med en vanlig filmkamera.
 
Det som är läsktig är att det händer saker på natten när dom ligger och sover. Det fick man själv börja fundera på undrar vad som händer egentligen när man ligger och sover, för man har ju ingen aning. Jag skulle aldrig själv vilja spela in när man sover, skulle nog inte våga och kolla på det heller. Jag trodde att jag skulle bli jätte rädd när jag såg den här filmen, men det blev jag inte. För när jag såg Blair Witch projekt kan jag säga att jag blev riktigt rädd, kunde nästan inte sova i en vecka haha. Jag ger den bara ♥♥ av ♥♥♥♥♥.

Igår såg vi dom här filmerna.



En komedi. Jag är ju ingen Sandra Bullock fan. Tycker att hon är ganska flamsig. Och det var hon i den här filmen. Handlar om att hon går på en blinddejt med Bradley Cooper. Hon blir kär i han och han blir inte kär i henne. Sen förföljer hon han. Så det är väl allt det handlar om. Får också bara ♥♥ av ♥♥♥♥♥.



En drama thriller är den här filmen. Handlar om en kille som får ett målat självporträtt av sej själv. Han blir kär i sitt självporträtt och gör vad som helst för att förbli ung. Skådespelaren påminner mycket om Johnny Depp när han spelade Willy Wonka i Kalles chokladfabrik. Det är en kostym film som är gjord av Oscar Wildes roman. Jag ger den ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.



Milla Jovovich är med i den här filmen som är baserad på verkliga händelser. Det är en videodokumenterad från vittnesmål av människor som har blivit bortförda av utomjordningar i Alaska. Verkligen en sci-fi film. Gillar den inte alls, och den var inte heller otäck. Får bara ♥ av ♥♥♥♥♥.


Bilder från Moviezine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0