Film kväll!

Äntligen hemma igen, har redan börjat förberedda laxen så nu väntar jag bara på att ugnen ska bli varm sen får den sköta sej helt själv.
Som vanligt har man lånat hem några filmer, som man kommer kunna hyra först imorgon. Jag har lånat två drama och två komedier. Jag börjar med komedierna, Everybody´s fine med Robert de Niro och Drew Barrymore, En galen natt med Steve Carell och Tina Fey. Drama filmerna är Remember Me med Robert Pattinson, The merry gentleman med Michael Keaton. Så nu vet ni vad jag ska göra ikväll hihi. Hoppas ni har en bra tisdag kväll!

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Gud vad gott med lax och mys med filmkväll :D

Sv: Hehe jag kan inte ens dricka latte med 4 msk socker och extra mjölk, det beska tränger sig igenom och smakar, bläää, kaffesump! haha



Jag fick svar av den där mannen direkt, han tyckte bilderna var bra och hade skickat iväg dem till bokarna. Men de svarar väl bar aom de typ behöver en modell just då osv. Kan ta 4-8 veckor innan man hör något av dem så jag vet inte :O Men jag ska skicka in till fler agenturer, inte bara chansa på en lixom. Och jag har ju fortfarande inget att förlora så det är väl bara bombo dem med bilder, hahah :D

Ha en jättejätte bra kväll!!

2010-08-17 @ 21:19:21
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0