Full rulle

Tvättmaskinen är igång och inbjudningskorten är utskickad. Då får vi se hur många vi blir nästa lördag på mitt födelsedagsfest. Jag kommer inte ihåg när jag hade senast ett födelsedagskalas, det är nog 3 år sen eller något sånt.
Jag har även planerat färdigt vad jag ska bjuda på för tilltugg, kan säga att det kommer bli en hel del olika små rätter.
 
Jag kan inte fatta att jag fyller år snart. Det känns som att jag kommer ha kalas i tre dagar. För jag fyller år på en onsdag, men ska jobba så jag kommer inte hem förrän 19 på kvällen och det är klart att då vill jag inte att det ska komma folk hit. Men jag hoppas ändå att min sambo har en bra och en romantisk överrasknings middag till mej hihi. På fredagen så är det öppet hus för familjen och sambons familj och dom som vill komma. Och på lördag har jag mitt födelsedagsfest för mina vänner. Även allt det här med kalas så jobbar jag en hel del, som sagt jag får en hård start på min 29 års år, sen händer det inte så mycket mer förrutom att jag åker till Stockholm den 9 september.

Kommentarer
Postat av: maria

åhh är det imorgon du fyller då?!!! Stort grattis i förskott!! säger jag nu ifall att man inte är inne imorn o bloggar=D....låter strängt med så mycket kalas haha.....ja när jag fyller 30 i mars så ska jag inte ha något kalas ska spara till resa till USA istället!=D bättre o lägga pengarna på sig själv;) haha nej skämt o sido men sambon fyller ju också 30 då så det passar ju att åka någonstans då har vi bestämt!=D kramar i massor!!

2010-08-24 @ 13:57:06
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0