Gårdagen!

Som ni vet så blev det en biltur igår kväll. Så vi åkte och kollade in stället där jag skulle kunna tänka mej att gifta mej eller ha bröllopsfest. Det som var synd var att huset hade gärna kunnat få vara hel vit istället för gul.



Här har ni stället! Det verkar alltid vara fullbokat på helgerna så jag tror man får vara ute i god tid att boka det. Säger inte vad stället heter, för mina vänner får inte boka det här stället hihi.



Min sambo köpte det här vattnet till mej på en bensinmack.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det ser mysigt ut,fin herrgård.Ha nu en trevlig lördag. Kram.

2010-08-21 @ 11:19:53
Postat av: Nina

Verkar mysigt ställe detdär :)



Ha en fin kväll.



Kram Nina.

2010-08-22 @ 17:44:22
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0