Godmorgon

Idag blev det lite sovmorgon, men imorgon får jag längre sovmorgon och det ska bli skönt. Snart börjar jag och jobba min sjunde dag på raken, då är det bara tre dagar kvar. Så fort jag har slutat jobbet ska jag raka vägen hem för att byta om sen åka och hämta min vovve och så ska vi på kennelträff. Han ska få träffa sin mamma och sin syster. Oj vad glad han kommer bli. Sen så älskar han att umgås med andra chihuahuor.

Men först är det jobb som gäller. Jag fyller år om två dagar hihi.

Kommentarer
Postat av: gaby

Ja,vad glad din vovve ska bli.Du ser vad fort dagarna går,det är inte klokt,då har du snart gjort dina 10 på raken.Förstår att du ska njura på lördag.

2010-08-30 @ 15:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0