Godmorgon

Ännu en gång så vaknar man av mardrömmar. Det börjar bli jobbigt nu. Får hoppas att man inte har nå mardrömmar inatt.

Idag ska det visst bli riktigt oväder, men jag tycker att än så länge verkar det vara lugnt, men det är kanske lugn före stormen. Ska regna en hel del och blåsa och kanske tillomed åska. Så jag hoppas verkligen att det inte bli nån jobbig åska, för annars får jag räkna med att det kommer bli strul på jobbet.

Vad härligt att det är onsdag idag, min sista jobbardag imorgon, sen börjar min långa lediga helg hihi. Behöver verkligen vila mina fötter. Nu önskar jag er en trevlig onsdag!

Kommentarer
Postat av: Mirva ♥

Hej!



Såg att du frågade efter priset på Acne tishan hos Gizmolinas. Den kostade 599:- sek.

2010-08-04 @ 10:10:58
Postat av: Gaby

Usch,vad tråkigt att du har mardrömmar.Du kanske är orolig för något,eller stressad.Om jag ser någon spännande film sent på kvällen,eller har tagigt Panodil,då har jag mardrömmar. KRAM.

2010-08-04 @ 19:11:18
Postat av: Nina

Till Mirva! Tack, då vet jag vad den kostar. Det var ju inte så dyrt =)



Till Gaby! Det är verkligen inte roligt med mardrömmar får hoppas att man har bra drömmar inatt =) Kram

2010-08-04 @ 19:45:50
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0