Helgen

Borta bra men hemma bäst, stämmer så bra. Vilken kväll vi hade igår det var så mysigt, och vi ska helt klart göra om det igen nästa höst.

Vi åkte från Luleå vid elva tiden så det tog ca 45 min till Kalix, åkte raka vägen till en båthamn där min sambos jobbarkompis kom och hämta oss med sin båt. För man måste åka med en båt för att komma till stugan. Så när vi kom fram så blev det surströmning och smörgåstårta, så jag testade för första gången att äta surströmning. Det var inte så farligt som jag trodde att det skulle var hihi, det luktar ju dåligt, men det var helt ok. Men jag kommer nog inte testa igen.



Surströmning och smörgåstårta till lunch.



När det började skymma så kom ljusen fram. Älskar levande ljus.



Mer ljus.



Jag och min vovve.

Som sagt det var jätte mysigt att vara i stugan, sen har även stugan ett loft och där fick vi sova. Men snacka om att det var mörkt ute, det var helt svart. Sen har dom utedass så min sambo fick så snällt följa med mej ut hihi.
Vi var faktiskt vaken till kl 04 inatt, då hade det börjat bli ljust igen.

Vi kom hem ca en timme sen, så nu blir det att tända ljus här hemma och bara mysa, sen så känns det jätte skönt att man är ledig imorgon, men sen på tisdag så börjar mina jobbarpass som vara i 10 dagar i sträck.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Det var ju en kul lunch.Tur att ni kunde äta ute,tänker på lukten,hi,hi.Förstår att ni haft trevligt. Ha det så bra.

2010-08-22 @ 21:23:44
Postat av: Nina

Mysiga pics! Lät som en toppen helg.



Kramar.

2010-08-23 @ 20:00:17
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: AMANDA FALK

så mysigt det såg ut :D

Sv: tack snälla, den är lite läcker faktiskt!

Ha en fortsatt mysig kväll, sov gott sen!

2010-08-25 @ 22:20:39
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0