Imorgon är det en annan dag

Idag har jag verkligen varit tråkig. Men imorgon är jag på bra humör igen. Jag har varit riktigt grinig, klagat och sur, men för att bota det så krävs det bara SÖMN. Så därför börjar det bli dags att gå och lägga mej så man är utvilad imorgon, ska stiga upp igen kl 04:00 eller så sover jag till 04:30. Hoppas verkligen på att grannen ska inte ha nån efterfest inatt!

Sen har jag en glad nyhet, jag sticker till Stockholm snart med mamma och min moster, det kommer verkligen bli roligt. Jag ska verkligen passa på och njuta när jag är där. Bara äta god middag och shoppa. För nu är det verkligen länge sen jag shoppade något, räknar inte tidningar som nån shopping.
Nu blir det sängen och läsa ett kapitel i en bok. Natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0