Monday

Yes, nu har man bara tre arbetsdagar kvar den här veckan. Det märks att man är inte van att stå så länge. När jag jobbar mina helger så brukar jag egentligen få stå mycket, men idag var det extremt. Jag har alltså varit 10 timmar på jobbet.

Nu när jag jobbar så som jag gör så kommer jag verkligen vara dålig på att skriva inlägg. För jag är stort sett borta hela dagen. Sen har jag pratat med min chef om jobb och så, kan säga att just nu ser det inte ljust ut. För jag behöver jobba mer timmar. Jag måste verkligen hitta ett nytt jobb eller ett till extra jobb.

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer





Jajag tillåter mig själv vara ledsen och besviken och avundsjuk idag..det måste ju ändå vara tillåtet att vara lite bitter och avundsjuk utan att vara en dålig människa..hoppas jag..är det inte rent av mänskligt..?



TAck vännen för dina fina ord! de betyder massor!

2010-08-02 @ 20:29:57
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer





Ja jag tillåter mig själv vara ledsen och besviken och avundsjuk idag..det måste ju ändå vara tillåtet att vara lite bitter och avundsjuk utan att vara en dålig människa..hoppas jag..är det inte rent av mänskligt..?



TAck vännen för dina fina ord! de betyder massor!

2010-08-02 @ 20:30:10
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0