Tisdag

Då har man jobbat färdigt för idag. Det är synd att man inte har kunnat vara ute idag, för det har varit kanon bra väder och det är det fortfarande. Så det blir väl sitta på balkongen och äta en sen middag. Det var kul på jobbet idag för min gamla chef kom in. Det som är så kul att vi brukar alltid skoja med varann så det blev att vi skojade en hel del. Han tyckte även att jag förtjänade en stor Bonus haha.  Min chef sa då inte så mycket hihi.

Det händer en hel del saker den här veckan. På torsdag blir det att gå på Luleå Kalaset. Den dagen så är det gratis att vara inne på området, och jag tycker oftast att den dagen är roligaste för jag tycker inte att det är värt att betala 400kr för inträde eller var det 500kr, jaja hur som helst så blir det torsdag. Då ska jag äta Langos hihi.
Sen på fredag blir det släktträff så det blir kul. Får se vad man ska ha på sej då hihi.
På lördag så blir det kanske att åka båt. Så ser min vecka ut, men först är det två arbersdagar kvar.

Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

Jag ääääälskar Langos :D det finns typ bara på ggröna lund, har aldrig ätit det någon annan stans :(

Sv: taaaaaack! Det ska jag göra (om de hör av sig) :) Du är så snäll, gillar när personer kan glädjas åt andra, det tyder på bra självförtroende :)

Hoppas du haft en jättebra dag!?

2010-08-03 @ 22:13:55
URL: http://amandafalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0