Trött och sur

Gud vad skönt att man har äntligen kommit hem, det märks att man har varit trött på jobbet idag. Jag hoppas verkligen att man får sova en hel natt inatt. Det var min granne som hade efterfest, jag är fortfarande lite sur över det. Jag accepterar att folk kan ha fest och att det lever om, men då ska det vara på kvällen innan dom går ut på krogen och inte nån jädrans efterfest. Gillar verkligen inte att bli väckt när jag ligger och sover. Jag blir då på dåligt humör. Nu ska jag göra något annat roligt så jag blir glad igen.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Håller med dej,det är väl magstarkt att ha efterfest efter kl0300,de flesta har ju slut på sin semester och jobbar.Dom kunde ju ha tagigt det lugnare.Hoppas du får en bättre natt i natt. Kram.

2010-08-12 @ 18:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0