Annandag jul

Då har man jobbat klart för den här dagen. Det har gått bra och jobba men jag upplevde att jag hade lite mer problem att knyta skorna hihi. Har inte ätit nå smärtstillande idag, men jag tror att jag måste börja om med det igen för så här vill jag inte vara på nyår. Sen så har jag inte heller vågat att nysa, för jag känner så fort jag är påväg att börja nysa så gör det jätte ont i revbenet, så jag hoppas verkligen att jag slipper att nysa hihi.

Imorgon så är jag ledig så jag tänkte passa på att packa bort lite saker som jag kan skänka bort till Röda Korset. Sen så blir det även att ta det lugnt och vila mitt revben haha.

Men nu blir det att se på film för annandag jul är inte slut än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0