Godmorgon

Nu är det kallt ute, det är nämligen 22,4 då kan man verkligen säga brrr hihi. Men jag tycker ändå att det är vackert ute, för träden är helt vita och så ser man lite blå himmel med en jätte liten sol. Det är tur att snart vänder vi och det bli längre ljusa dagar.

Idag har jag inte sovit nå bra, känns som att jag har blivit väckt hela tiden, och sista gången jag blev väckt fick jag problem att somna om igen, så jag kan väl inte påstå att man är utvilad, hade problem att stiga upp från sängen, men det känns inte heller som att man kan sova mer. För klockan hade redan börjat bli mycket.

Skulle på en lunchdejt idag, men det blev inställt. Istället ska jag följa med en kompis till Piteå, för hon ska kolla på en soffa. Sen ikväll så blir det att gå på Make Up Stores kundkväll med Fatima. Vi lär ju få riktigt trevlig kväll hihi.



Kommentarer
Postat av: Gaby

Ha det så bra På Make Up Store.Det blir ju skitkul.Kram.

2010-12-14 @ 17:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0