Godmorgon världen!

Jag har märkt en sak, så fort jag blir så där överlycklig och allt är så toppen så hinner det bara gå nån dag eller högst en vecka så kommer stora smällen, dvs man blir helt plötsligt olycklig. Det slår aldrig fel för mej, så ibland vill jag inte bli överlycklig för jag vill helst undvika smällen. Är det så för er? Är det nån som känner igen sej?

Jag hatar bråk, brukar helst undvika att hamna i bråk för jag hör till dom som är konflikträdd. Men jag ångrar absolut inte vad jag har gjort, det visade sej att det var rätt för är det något som jag hatar att höra är LÅT DOM VUXNA TA HAND OM DET. DÅ undrar vad fan är jag? Är jag ett barn? Är jag 12 år? För att höra den meningen är som MEN LILLA GUMMAN SÅ HÄR ÄR DET...GÖR SÅ HÄR... Alltså är det en riktigt idiotförklaring.

Nu är jag varit djup och personlig men allt känns så skönt att få skriva av sej.
Jag har tagit lite bilder från igår som jag ska visa till er, det var en trevlig kväll hos mina föräldrar och det var även kul att träffa brorsan, hans fru och barnen hihi.
Vi fick jätte god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0