Kommer sakna

Idag så blev det att jag fotade lite detaljer från lägenheten som jag kommer sakna. Det är just dom här detaljerna som gör att lägenheten är mysig för mej och tryggt.



Jag älskar våra taklister, för det är det som gör att lägenheten ser gammal ut. Sen är det även den fina svarta väggen kommer jag sakna.



Det här är mönstret på den svarta tapeten. Fast tapeten ser inte så svart ut på den här bilden, men den är så svart som den kan bli.




Jag älskar även våra gamla garderober.



Gråa tegelstensväggen som är i hallen.



Vattensprinkler som vi har i alla rummen, ifall det skulle börja brinna. Vi bor nämligen i ett trähus.

Det var som alla detaljer som jag kommer sakna i den här lägenheten, sen är det även högt till taket. Så vi bor alltså i ett gammalt hus, men jätte mysigt är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0