Lanvin

Den här var med bland annat i mitt paket från H&M.



Lanvin klänningen som jag ska ha på mej på nyårsafton.

Det här är min nyårsklänning. Kommer bli jätte bra.
Jag var lite orolig över mitt paket från H&M, för jag tänkte att dom kanske hade missat nått men det hade dom inte som tur, för det har hänt att jag har beställt något och sen när det kommer så står det på pappret som följer med att den är slutsåld. Men jag har fått allt det jag har beställt. Men det blir en annan dag som jag visar resten, börjar först med den här klänningen.

Kommentarer
Postat av: Nina

Åh ser jättefin ut! Perfekt nyårsklänning



Kram N.

2010-12-12 @ 20:01:08
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0