Make Up Stores Kundkväll

Så nu har jag fått tag på bilderna som Fatima fotade igår.



Vi fick en jätte god drink, kan säga att det här kommer jag dricka till nyårsafton.
Sen så har den så läcker färg också.



Sen så var det såna här sockerkristaller klubbor på glasen, det var meningen att man skulle stoppa ner den i drinken. Jätte mumsig och snyggt.



Det är den här flaskan som ni ska köpa. Kostar 199kr på Systembolaget.
För att göra den här goda drinken ska ni ha halva glaset med Hpnotiq sen resten med fruktsoda. Då får ni en riktigt farligt god drink hihi.



Så fick även en efterrätt, det är med marsankräm, vaniljglass och vispgrädde med krossade blåa godisar på toppen. Super gott!

Ni ser ju vilken trevlig kväll jag hade igår, och som sagt den här drinken kommer jag dricka till nyår. Sen så går det inte heller att låta bli att älska färgen hihi.

Imorgon ska jag fota på det jag har köpt och vad jag fick för något från Make up store.


Bilder från Fatima.

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Super bra beskrivet på en superbra kväll :D

2010-12-15 @ 21:09:28
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Gaby

Så läckert.

2010-12-15 @ 22:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0