Monday

Idag har jag inte varit hemma mycket, det har som varit fullt upp hela dagen. Ska snart åka iväg igen, ska nämligen till kyrkan och lyssna på körer och så är det väl med ett luciatåg också. Så det kommer kännas juligt. Min brorsdotter och min pappa kommer sjunga i kyrkan.

Är lite stressad över en sak, imorgon är det nämligen Make up stores kundkväll, och jag har anmält mej till det plus att jag får ta med mej en kompis. Så är det nån som är sugen på att följa med mej imorgon, vill gärna veta idag! Så hör av er!


Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Det skulle vara skojj :) Jo jag kan följa med kramis

2010-12-13 @ 18:23:32
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0