Sunday

Det är väl ingen idé att säga godmorgon eftersom klockan har hunnit bli så mycket hihi. Ska jobba idag också så jag får se om det bli nå inlägg när jag kommer hem från jobbet. Jag var rätt så sur igår när jag kom hem från jobbet, vad jag var sur på är på min bil. Fattar inte varför varningslampan för motorn ska börja lysa. Jag har inte råd att lägga pengar på min bil just nu, för nu vill jag spara pengar så mycket som jag kan till den nya lägenheten. Så man kan säga att jag och min bil är väl inte världens bästa vänner just nu, om man nu kan vara vän med en bil haha.

Just ja, idag är det även fjärde advent, så imorgon börjar min vecka med att åka runt till folk och lämna julklappar. Så det blir kul.


Kommentarer
Postat av: Nina

Härligt med julvecka!

Kram N.

2010-12-19 @ 17:52:16
URL: http://anina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0