Thursday

Vad det är skönt att få komma hem och att man har jobbat klart. Då är det bara morgondagen kvar att jobba, men tack och lov så slutar jag redan klockan tolv hihi. Blir lite stressigt imorgon för klockan fyra ska vi till våra vänner Linda och Johnny och fira nyårsafton, jippi! Sen blir det även ett till par som ska fira nyår med oss, så sammanlagt blir vi tre par och självklart blir det tre rätters hihi. Mycket skumpa och röd vin och den goda drinken med Hpnotiq, så kommer min nyårsafton se ut.



Istället för sockerkristallerna på glaset så kommer det bli en vanlig blå frukt klubba.
Glöm nu inte att ni kör hälften med Hpnotiq och fruktsoda!

Så idag ska jag fixa mina naglar, blir att måla dom svarta. Sen så måste jag göra en ögonsminknings test idag. För jag är inne på att göra en sotade ögon make-up. Fast jag hade gärna velat vara glittrig och silvrig haha.
Ha en fortsatt underbar torsdag!

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Gud vad fint det kommer bli! Ta bild :D Gottnyttår <3

2010-12-31 @ 04:00:18
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0