Tuesday

Min dag har verkligen börjat bra idag, var och lunchade med min gamla klasskompis, det blev på Waldorf. Vi hade en hel del att prata om så det var verkligen kul eftersom vi har inte setts på 12 år. Så blev det efter lunchen så gick vi på stan och då träffa man på en hel del folk som man känner så det var verkligen kul. Det är så sällan jag går på stan så då är det klart att man inte träffar så många hihi.
Har redan bokat in en lunch nästa vecka med en som jag gick i samma klass med nu när jag gick min ky-utbildning.

Så klart kunde jag inte heller komma hem tomhänt från stan, köpte något som jag har velat ha ett tag och som kommer bli jätte fint i den nya lägenheten, men jag ska ha det framme redan nu hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0