Vår lägenhet



Planlösningen till vår lägenhet.

Det är så här vår planlösning ser ut, så det är utav den bilden som jag och min sambo fantiserar om inredningen hihi.

Så nu när jag ska gå på stan blir det att kolla in lite på inredning och sånt, för just nu så är vi ute efter en stor kristallkrona, det är som bra att ta reda på vad en sån kostar den dagen när vi ska köpa en.
Jag kan avslöja att jag har redan köpt en spegel till vårt nya hem hihi. Men den får ligga kvar i kartongen än så länge för den ryms inte i den här lägenheten som vi bor i just nu haha.

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Åh jag vill också ha balkongen i köket :( Har den i min Walkincloset.

Vi letade faktiskt efter en 3:a men hittade aldrig en. Men nu passar en fyra bättre när man ska ha en till bebis.

2010-12-01 @ 15:38:26
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Gaby

GRATTIS,GTATTIS,till den fina lägenheten.Den är verkligen stor.Förstår att du är jättelycklig.Ha det nu så bra.

2010-12-01 @ 16:09:11
Postat av: Nina

Till Gaby! Tack så mycket!!! =) Jag är så glad. Ha det bra!

2010-12-01 @ 19:18:43
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0