En jobbdag avklarat!

Vad skönt att man är ledig nu på kvällen. Ska jag fortsätta att kolla på filmer som jag har här hemma.

Som vanligt har det varit en trevligt dag på Rabalder. Vi började med inventeringen. Så nu är hela butiken klar, det är bara lagret kvar, så det fortsätter vi med imorgon. Sen hade jag även trevlig lunch dejt idag. Var och lunchade på Exotic med min kompis Sofia. Det var kul att få träffa henne, eftersom det var riktigt länge sen sist jag pratade med henne. Men det var synd att jag bara hade en timmes lunch för klockan gick alldeles för fort.

Har fått hem en trevlig sak idag. Ska visa det senare hihi.

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina!!=) ja stämningen var verkligen på topp!!! trots vädret om man säger så! men när vi väl hade kommit upp o man fick fixat till sig lite så var man laddad!!=) ja det var kul o se det live!!=) hoppas allt är bra med dig? kram maria

2010-02-22 @ 17:22:01
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: CArin

hahah har sett exakt samma filmder de senaste dagarna. Beck var den sämsta beck någonsin enligt mig. botten betyg...



Men Orphan.....så sjukt bra.............. En så kallad filmorgams där.. me like.! Den ska införskaffas till filmbiblioteket snarAST!

2010-02-22 @ 19:19:44
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0