Första arbetsdagen avklarat!

Jag ska visst inte måla på Rabalder. Hade tagit med mej kläder och så. Så det var ju synd, för jag var inställd på att måla idag.
Dessutom började en till praktikant på Rabalder idag, men hon ska bara vara den här veckan ut. För hon går i 8:an. Så då fick man bossa lite över henne hihi. 

Imorgon har jag tagit ledigt eftersom jag ska följa med mina föräldrar när dom skjusar hem min mormor till Skellefteå, så det blir trevligt. För tyvärr har jag inte träffat henne så mycket när hon var här. Eftersom jag har varit sjuk så har jag varit instängd, därför blir det extra kul att få följa med imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad trevligt att åka till skellefteå.Förstår att du känt dej instängd,när du varit sjuk,man kan ju inte smitta ner folk,förkylningar är ju så långdragna nu för tiden.Du vill ju inte smitta din mormor förstårjag.

2010-02-15 @ 19:21:05
Postat av: Nina

Nej, det är klart att jag inte vill smitta ner min mormor. Det är därför det känns så bra att jag ska följa med min familj =)

2010-02-15 @ 20:13:22
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0