Fredag!

Det blev inget inlägg imorse, det var för att jag försov mej. Fattar inte alls vad som hände. Så man kan säga att jag har förlorat en timme i mitt liv, eftersom jag vet inte vad jag har gjort. Vaknade kl 08:02 utav mej själv och då blev jag så förvånad för att min mobil larm har inte ringt så kollade jag på mobilen och ser att jag hade ställt klockan 07:00. Så jag vet inte om jag har stängt av larmet eller om det inte funkade. Mystiskt mystiskt.

Men hur som helst är det äntligen fredag, men som sagt jag ska jobba ihelgen, så jag kommer inte ha helgmys. Men det ska nog gå bra ändå hihi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Test!

2010-02-19 @ 17:28:00
URL: http://chicnina.blogg.se/
Postat av: Gaby

Förargligt att försova sej,men du hann ju i alla fall.Tråkigt att jobba helg.Ha en bra kväll.

2010-02-19 @ 21:35:33
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Du får ha helgmys efter jobbet! :)

2010-02-19 @ 23:52:59
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0