Godmorgon!

Det blev inte så många inlägg igår. Men det var för att jag kom inte hem förrän kl 21:00. Hade verkligen en trevlig dag igår. Jag gillar såna dagar hihi.

Idag så blir det att jobba, ska även på lunchen till Make Up Store och anmäla mej och en kompis att vi kommer på deras Clubkväll nästa vecka. Dom ska visa vårens kollektion, sen så är det även visst 50 tals sminkning som gäller, det ska bli kul och se.

Kan inte fatta att det är onsdag idag, veckorna går verkligen fort. Men till helgen så ska jag jobba på mitt helgjobb, så då får man äntligen tjäna pengar hihi. Sen kan jag även meddela att det är över minus 20 ut, det är nämligen minus 23, det gillar vi inte. Längtar inte att få gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0