Godmorgon!

Utvilad och pigg, det känns härligt. Försökte logga in på H&M, självklart gick inte det. Men jag har en kompis som köar för att komma in i en H&M butik, så jag är inte orolig hihi.

Nu har vi det jätte kallt här upp, det är nämligen minus 28, de ni! Så då gör det inget att man får jobba. Kan tänka mej att det kommer vara lugnt på jobbet, för det är ingen som vill gå ut i sån här kyla.

Nu ska jag fortsätta och mysa på morgonen innan man ska till jobbet.
Förresten har ni kommit in på H&Ms sida?

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hej du,vad skönt att vara utvilad,det är jag med,hi,hi.Det är för jäkligt vad det är kallt,skönt att få vara inomhus.Kram på dej.

2010-02-21 @ 15:58:07
Postat av: Sanna

Gårdagens shoppingfynd är på väg nu :) Jag är fortfarande helt sjukt nöjd med tröjorna och scarfen...såååå sköna! Kram

2010-02-21 @ 18:36:28
Postat av: Gaby

Skönt ,nu har du väl jobbat klart.Ha en skön kväll.

2010-02-21 @ 22:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0