Godmorgon!

Då var det en ny vecka igen. Och det här blir min andra vecka på Rabalder. Jag ska även skriva min andra del om Stockholmsresan senare idag.

Jag är rätt så trött måste jag säga, eftersom man har inte haft nån normal sömn den här helgen. Men imorgon är man väl tillbaka sitt gammal jag hihi. Jag ska jobba nu 19 dagar i sträck, men jag har hört av mej till min chef igår som jag brukar jobba helgar hos. Jag skrev till han att jag vill ta ut min semester dag på Alla hjärtans dag. Eftersom jag har en semesterdag att ta ut. Men han har inte svarat än så jag får väl ringa till han idag istället. För det är en speciell Alla hjärtans dag, vi ska fira att mina föräldrar har varit gifta i 40 år.
Sen har jag min LIA hos Rabalder som är måndag-fredag. Så då förstår ni varför det blir att jag jobbar 19 dagar i sträck. Dags för frukost sen jobb.  Ha en underbar måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0