Make Up Store Clubkväll!

Det var jätte kul att få vara på vip kvällen på Make up store. Vi fick skumpa och en jätte god cupcake. Såg ut som en dröm. Tyvärr tog jag inte med mej kameran så jag har inga bilder att visa. Men jag kan säga att jag har köpte lite smink, ska fota det sen så ni får se. Sen hade dom även utlottning av priser. Det var nämligen 7 st som kunde vinna, och gissa vad.... Jag vann hihi även min kompis. Så det ska ni också få se senare. Kan inte visa det idag eftersom vårt internet funkar inte så bra idag.


Dom ska ha en till Clubkväll den 30 mars, jag lär ju gå då också!

Kommentarer
Postat av: maria

ja vad roligt att du fick något annat att tänka på en stund!!!! o grattis vad roligt att du vann!!!=) ja du får visa vad du fick med dig hem!!!=) kram maria=)

2010-02-25 @ 21:56:51
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0