Make Up Store!



I den här påsen finns allt det sminka som jag köpte på Clubkvällen. Ganska stor påse! Hihi



Iden svarta tygpåsen fanns min vinst som jag vann på lottdragningen.



Jag vann Body lotion shimmer. Jag blev jätte glad när jag vann, för jag brukar inte ha tur i lottodragning eller spel.

1
2
3
4
5
6
7


1. Black Cake Eyeliner med pensel nr 210. Ska vara lättare att använda den pensel till att göra eyeliner streck.
2. Parfymen Twenty forever. Luktar jätte gott!
3. Ögonfransböjare, Eyeprimer, High tech lighter "Milkyway", Gloss lips "La La".
4. Eyeliner glitter "Frosty"
5. Jag fick det för att jag handlade en viss summa.
6. Innehållet var en ögonpenna "Sweet dreams", en testprov på en kräm, Microshadow "Across", Nagellack "Julia"
7. En närmare bild på nagellacket.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Oj,det var mycket.Hinner du använda allt,hi,hi.Skönt att få sova ut.Ha det bra i kväll.

2010-02-27 @ 10:56:31
Postat av: maria

åhhh så mycket fint du hittade på Make up store! o vad kul att du vann!=)

älskar deras ögonskuggor!!!! mycket pigmentering o sitter bra på ögonlocken sen gillar jag att dem är dryga en sådan skugga håller hur länge som helst!!!!=) trevlig helg kram!

2010-02-27 @ 11:13:47
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: CArin

Vad myvkt fint smink. Älskar när man kommer in i deras butike, man vill bara slita åt sig allt fin och ta med det hem.



Trevligt att gå ut och äta!

2010-02-27 @ 15:28:18
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Theres

Åååå, nu blir jag lite avvis =) Jag skulle också behöva förnya min sminkväska, men pengar går bara till annat just nu ha ha ha. Kram <3

2010-02-27 @ 15:55:17
URL: http://www.tessisheaven.se
Postat av: AMANDA FALK

så mycket snyggt smink :D älskar makeupstore påsarna, så läckra!

Ha en mysig söndagskväll!

2010-02-28 @ 20:50:04
URL: http://amandajosefine.blogg.se/
Postat av: This Takes my Shopping to a next level

Makeupstore fan since 2005


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0