Stockholmsresan Del 2

Då är det fredagen som jag ska berätta om. Eftersom jag gjorde alla mina köp på torsdagen så kände jag att jag vill inte gå nå mer på stan eftersom jag hade då fått så dåligt samvete. Eftersom det blev en hel del pengar som gick åt i torsdags. Så jag var på hotellet och myst hela dagen istället för att gå på stan. För sen på kvällen var det dags för middagen med alla 500 personer som var bjuden på 20 års jubileum, det var ju tack vare jubileumet som vi fick komma till Stockholm.

Den middagen var på hotellet, så var Peter Apelgren konferencier. Så det var kul att se han, fast jag hade ingen aning om vem han är. Men han är tydligen med På spåret. Alltså det är han som står längst ut på höger sida av bilden.


Sen var det även underhållning. Leverantörerna stod för underhållning så det var riktigt kul att se dom utklädda som Lena Ph, Roger Pontare och After dark. Dom var bra på att sjunga. Sen var det även en kille och en tjej som sjöng som hade riktigt bra sång röster.



Ni ser ju hur mina bilder ser ut, kan säga att jag var inte glad över min kamera. Ville så slänga den i väggen. Så nu står det på min nya shoppar lista är att köpa en systemkamera. För såna här bilder kan jag inte ha. Det ser ju ut som att det är ett spöke som passerar förbi min bild hihi.



Sen kunde jag inte heller låta bli att fota toapappret. Det var svart och så luktade det tillomed. Det luktade faktiskt riktigt gott haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0