En redovisning rikare!

Det blev en kort dag på skolan idag. Kan säga att det var verkligen skönt. Vi slutade kl 12. Så det enda vi gjorde var att sitta och lyssna på redovisningar. Är rätt så nöjd med min redovisning, men det är klart att man kan alltid bli bättre, så det är bara öva ännu mera.
Jag redovisade om boken som jag har läst på hela mitt jullov. Det var verkligen ingen bra bok, tror läraren tyckte lite synd om mej. För jag hade kanske läst lite fel i boken, eftersom den här boken kunde man hoppa in i lite varstans eftersom det var olika kapitel, men jag läste från början till slut.
Jaja, inget mer prat om det, jag är bara glad att det är över nu. Så idag ska jag skriva min läslogg så jag kan skicka in den fort som möjligt till läraren.

Kan meddela att nu är det minus 30 hihi.


Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja, vad skönt att du gjort bort din redovisning.Som du skriver man kan alltid bli bättre.Hoppas att det är lite mildare väder i morgon.

2010-01-07 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0