Film film!

Ihelgen så såg jag Wallander dödsängeln och Sommaren med Göran.



Jag har ju sett alla Wallander filmer och jag gillar dom verkligen. Den här var speciell, för första gången så visste jag inte vem som var mördaren. Men man kunde just börja ana om vem det var i slutet. Men innan dess så tog jag fel hela tiden hihi. Jag ger den ♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.




Den här filmen var rolig, det fanns stunder där jag riktigt garvade. Så den borde ni se!
Jag ger den ♥♥♥♥ av ♥♥♥♥♥.


Bilder från Moviezine

Kommentarer
Postat av: maria

tack Nina!!=)..ja jag förstår hur du känner dig!! tycker själv inte det är så kul o bli filmad haha eller höra min röst för den delen heller!!...men det kommer gå skitbra stor kram från mig!=)

2010-01-25 @ 15:30:27
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0