Godmorgon!

Jag mådde verkligen inte bra igår. Min huvudvärk vill inte släppa. Fast jag tog tablett och så. Jag höll dessutom på att somna framför datorn två gånger, vet inte alls vad det är med mej. Sen har jag även märkt att jag har börjat prata i sömn. För att jag vaknar av att jag pratar, men min sambo säger att han har inte hört något så jag vet inte. Så det blev en tidig kväll för mej igår. Gick faktiskt och la mej redan vi 21 tiden.

Idag kan jag meddela att det blåser en hel del här. Det kommer inte bli kul att gå till skolan, men jag måste ju till skolan för att göra min sista redovisning. Så man kan säga att det här är min sista skoldag på 5 veckor. Eftersom imorgon ska vi ha en avslutning för att vi har läst Marknadsföring. Då blir det att bowla hihi.

Kommentarer
Postat av: CArin

Sv: nä att se sig själv på film är man ju inte allt för van vid..



Hoppas du mådde bätter i dag och att du inte blåste i väg.

Kram

2010-01-27 @ 09:56:16
URL: http://carinbengtsson.blogg.se/
Postat av: Gaby

Jag håller tummarna sä det värker.Det går nog braska du se,och din huvudvärk kommer att släppa.Ja,vilket jädra skitväder.Bäst att hålla sej inne.Lycka till.

2010-01-27 @ 09:58:18
Postat av: maria

ja det är väl jättebra att det är gångavstånd då!!=)...ja jag förstår att han vill vara anonym! jag visar inte min sambo så mycket heller!....ja här är det full snöstorm ute fy fy!!! bäst o stanna inne!!!

lycka till idag kram!

2010-01-27 @ 12:46:48
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Nina

Till Gaby! Tack så mycket! Jepp, det är bäst att hålla sej inne =)

2010-01-27 @ 13:09:12
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0