Godmorgon!

Det blev inte så mycket inlägg igår, men det var väl för att jag hade inget att berätta om. Men det var ganska så skönt att inte behöva tänka på bloggen hihi. Men nu är man tillbaka igen.

Som ni vet så är det frissan som gäller idag, sen så är jag även lite sugen på att gå på stan idag, men det känns även som att jag skulle kunna vänta med det, för nästa vecka är jag ju i Stockholm.

Sen ska jag även till mina föräldrar idag, vi blir bjudna på middag som vanligt så kommer min sambo dit efter han har slutat jobbet. Kan meddela att vi ska äta sushi idag, mums.

Det är allt som händer idag, sen kan jag säga att vi har även fått tillbaka kylan så nu är det minus 24. Det var lite synd att det skulle vara kallt idag, eftersom jag har inte lust att ta på mej en mössa efter man har varit hos frisören, för dom gör alltid håret så fint. Får se vad jag hittar på.

Kommentarer
Postat av: maria

hej Nina!=) nej det blir inget fredagsmys idag tyvärr!! ska på kalas! hade hellre myst med min sambo men du vet ibland får man ju bara säga ja liksom fast man inte känner för olika saker! det får bli trerätters o mys nästa helg istället!=) hoppas du får en toppenfredag kramis!=)

2010-01-29 @ 13:03:52
URL: http://mialooove.blogg.se/
Postat av: Mariah

kan vara skönt med en bloggpaus ibland, kul med ett besök hos frisören.

2010-01-29 @ 17:52:06
URL: http://nimah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0