Godmorgon!

Jag måste ju berätta att det blev verkligen en bra fredag igår. Fick svar från min lärare där hon hade skrivt att jag har blivit godkänd på min redovisning samt Läsloggen, så det var verkligen skönt och höra.
Så bokade jag även biobiljetter igår. Så nästa fredag dvs den 15 så ska vi på bio och se Snabba Cash. Det kommer verkligen bli roligt!

Och idag ska vi gå på stan, för vi ska se om vi kan hitta en ny kostym till min sambo. Ni vet ju att vår Stockholm resa börjar närma sej nu. Det är bara en månad kvar. Gud vad jag längtar. Kommer bli så trevligt och roligt.

Så nu blir det göra frukost sen hoppa in i duschen sen in till stan.

Kommentarer
Postat av: maria

vad skönt för dig att du blev godkänd!!=) hoppas du får en bra helg kram maria!=)

2010-01-09 @ 15:51:29
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0